onsdag 9 april 2008

Jobb, jobb och ännu mera jobb

Det här med rimlig arbetsbelastning alltså...

Jag skall släppa en arkitekturspecifikation nästa fredag och jag har inte ens börjat skriva, även om jag tekniskt sett vet vilken information som skall in i den. Jag sitter med i ett antal workshopar för att strategiskt titta på vad det är för elsystem vi skall ha i volvobilar i framtiden, samt det finns ett antal tekniska oklarheter som nog jag behöver driva för det är nog ingen annan som tar tag i det. Jag kan inte ens konferera med min chef för han är på kurs, men jag briefade honom om hur det skulle bli redan förra veckan så han är inte helt ovetande.

Så vad gör jag? Egentligen skulle jag inte göra något alls av ovanstående utan borde doktorera istället. Jag hoppas att min handledare Thomas Arts på IT-Universitetet inte tröttnar på att jag aldrig hör av mig utan har tålamod med att jag inte kommer att börja min forskning förrän i augusti, precis som jag har förvarnat honom om.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar