onsdag 28 januari 2009

Hosta...

Jag hade känt mig trött hela dagen igår, trots att jag vet att jag sovit mycket. Så jag hade inte tänkt rida så länge igår. Det blev ju som det blev med den planen, när jag tränat så jag var nöjd så hade jag ridit i 55 minuter och då hade jag inte skrittat av alls som nedvarvning, så det blev ett ridpass på 1h10minuter totalt.
När jag hade plockat av Xipo all utrustning, borstat honom, slängt på täcket och släppt in honom i boxen så han kunde äta kvällsamten var jag helt slut. Dessutom började jag hosta och höll på i flera minuter, så jag fick träningsvärk i lungorna.
Jag känner mig inte mindre sjuk idag och fortsatte hosta, så jag fick ringa till Weronika och fråga om hon kunde ta hand om Xipo idag, viket hon kunde som tur var. Jag hoppas det går bra för henne om hon ska rida bland alla hästar som kanske hopptränar ikväll igen.

Jag gick hem innan fyra från jobbet och köpte med mig semlor (mer än en alltså) som tröst. Jag hoppas jag är piggare imorgon så jag inte behöver ställa in lektionen med Maria.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar