torsdag 29 januari 2009

Fortfarande sjuk

Jag blev inte piggare idag, så istället för ridlektion sitter jag hemma och hostar. Weronika var snäll nog att ta hand om Xipo idag också, så jag kunde åka hem och sova middag efter att jag träffat min handledare på IT-Universitetet.
Imorgon har jag inte mycket val, då måste jag åka till stallet för då ska jag ta in hästar, något man gör 2 gånger i månaden som ett åtagande när man är inackorderad.

Egentligen har jag alldeles för mycket att göra för att vara sjuk. Dels har jag en häst som jag vill fortsätta träna, det känns inte bra att min medryttare rider honom mer än jag, trots att hon gör ett jättebra jobb.
Dels har jag en massa saker jag ska göra på jobbet. Förutom att delta i lite projekt på Volvo har jag en massa saker i min doktorerande som jag borde göra de närmaste månaderna. Jag har en artikel jag måste skriva klart så jag kan skicka in till en konferens. Jag ska läsa en kurs. Och nu i veckan blev jag inbjuden att vara gästföreläsare i en kurs på KTH redan om två veckor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar