fredag 9 januari 2009

Färre bloggar

När jag började blogga så skapade jag två bloggar, en som primärt fokuserade på mig och min häst samt lite andra saker i mitt liv (den här!) och en blogg där jag ville fånga diverse observationer och undringar jag har om världen jag lever i. Den första bloggen skriver jag ju flitigt i, men den andra har jag bara publicerat 6 inlägg i på ett halvår.
Då jag tycker att en blogg måste uppdateras med jämna mellanrum med nytt material så har jag bestämt mig för att lägga ner den senare bloggen. Jag har flyttat över de sex inläggen till den här bloggen.

Men jag har skapat en ny blogg om saker som har anknytning till min forskning på IT-Universitetet. Den är rätt teknisk (minst sagt) och kan knappast ha något intresse för andra än de som jobbar eller forskar inom samma område som jag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar