onsdag 7 januari 2009

Fler bloggar

Jag fick en julhälsning från Stefan Stenudd. Han hade skickat den till min e-postadress på jobbet så jag läste den inte förrän idag. Stefan är författare och frilansjournalist, men jag känner honom för han har varit aikidotränare i Malmö i många år.
I alla fall, Stefan skriver tydligen en blogg han också. Jag har absolut inte läst hela (257 inlägg under 2008!), men de inlägg jag har läst har varit intressanta. Jag håller inte alltid med Stefan (framförallt inte om aikido), men för att citera George S. Patton: "If everybody is thinking alike, then somebody isn't thinking".

Stefan hade dessutom en länk till en blogg om att laga te. Fantastiskt!!!

2 kommentarer:

Stefan Stenudd sa...

Hej Ulrik!
Jag visste inte att du hade en blogg. Och jag kunde inte drömma om att den skulle handla om en häst.
Du är mångfacetterad, du.
Och balett har du tränat. Häftigt!
Att jag inte anade det när jag tränade aikido med dig. Jag är väl lite för självupptagen...
Tänk att det även med vänner är på nätet man får veta något nytt om dem.

Stefan Stenudd sa...

Förresten, apropos te - såg du denna:
Åtta bryggningar...

Skicka en kommentar