onsdag 21 maj 2008

Trött Ulrik

När jag kom till stallet var jag så slut att jag funderade på att ge Xipo en vilodag. Men efter att ha mockat boxen, förberett hans foder och gått ut och låtit honom beta i en kvart så tänkte jag att jag lika gärna kunde rida när jag ändå var där. Xipo skulle ju ända få vila både på fredag då Helena tar hand om honom och på lördag då han ska få massage av Sofia.

Jag vet inte vad jag ska tycka om ridpasset. Det gick inte lika bra som tidigare i veckan. Så det blev lite längre ridning innan jag var nöjd med övningar jag hade tänkt, trekvart istället för en halvtimme som igår.

Jag är ltie nyfiken på vad Maria kommer att säga imorgon. Jag tycker det har hänt saker med Xipo, men jag är inte säker på att allt är positivt.

Nu har jag tagit hem jobbdatorn igen så jag kan kolla e-post och uppdatera bloggen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar