torsdag 14 augusti 2008

Jobba på allvar...

Nu har jag jobbat i nästan två veckor, fast den första kan knappt räknas här veckan har varit lite värre. Idag drog jag olika lösningar i ett framtida bilprojekt för Elenhetens ledning, samtliga avdelningschefer var där. Min dragning var om vad min grupp har ansvar för, nämligen vilka styrenheter och nätverk vi ska ha och var vi ska allokera olika funktioner. Det känns rätt bra att min kompetens kunna göra sånt utan att behöva förbereda min presentation i timmar eller att bli ställd av diverse frågor.
Det tråkiga med att börja jobba är att jag börjat sova dåligt igen. Inte nog med att jag lägger mig sent (jag är ju kvar i stallet till rätt sent), jag vaknar tidigare än jag behöver. Så jag går omkring och är skittrött på dagarna. Igår till och med somnade jag under ett möte. Men mina arbetskompisar skämtar mest om det...

Vi har rätt kul på min grupp på jobbet, en av de allra största fördelarna. Imorgon ska vi förhoppningsvis äta sopp- och tårtbuffé på Conditori Steinbrenner & Nyberg.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar