lördag 16 oktober 2010

Homecoming

Nu är den vanliga ordningen återställd. I det här fallet betyder det att Xipo har fått komma hem till sin vanliga box och återbekantat sig med sin vanliga hagkompis Martell. Det blev faktiskt oväntat stor uppståndelse när han kom ut i hagen på eftermiddagen. Xipo var sedvanligt (?) kool, men kompisarna i hagen var mer än lovligt fåniga.

På vägen från Kajsas stall så fick Xipo göra ett jobbuppehåll för vi skulle titta på hoppsadlar. Vi lyckades faktiskt hitta en som både han och jag verkade tycka ovanligt bra om, vilket faktiskt förvånade mig. Normalt sett brukar jag inte alls gilla hoppsadlar.

Nu gäller det bara att ladda inför WE-tävlingen imorgon. Steg ett är att inte oroa mig att jag inte har ridit på en vecka. Steg två är att komma ihåg dressyrprogrammet. Ingen seriös tävling alls, egentligen bara en programridning på skoj...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar