onsdag 5 augusti 2009

Vackert väder, men ingen ridning...

Idag var det jättefint väder när jag var i stallet. Men jag red ändå inte, vilket gör att jag känner mig lite mesig. Men Xipo har tränat rätt hårt 6 dagar i sträck och jag tyckte att ha kunde få vila nån gång också. Jag hade egentligen tänkt att Xipo skulle få en vilodag både i måndags och tisdags, men jag blev så sugen på att rida när jag kom till stallet så jag sadlade och satte upp ändå trots att det inte var planerat. Antagligen för att jag tycker att Xipo känns så bra att rida nu och jag är inte helt slut efter varje ridpass...

Förresten, om det är bra väder morgon eller på fredag ska jag nog skolka från jobbet och åka och titta på skulpturerna i Pilane. Det är ju ändå inte någon annan där som skulle märka om jag är borta...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar