fredag 27 mars 2009

Förkyld träning

Igår red jag för första gången på fem dagar, eftersom det var torsdag så var det lektion som vanligt. Det gick väl sådär. Det blev väl inte bättre av att jag har dragit på mig en förkylning.

Idag kom vi till vettigt arbete betydligt snabbare så jag antar att jag lärde mig nåt igår? Hoppas det, för i morgon ska jag rida för Charlotte Wittbom i Alingsås. Jag är lite nervös för två saker. Först för att det är så länge sedan jag körde Xipo i transport och blir han jobbig att lasta så kan vi bli sena. Dessutom ska de bygga om Tingstadtunneln hela helgen så vi får nog köra en alternativ väg om vi inte ska sitta i bilkö..
Sen ska jag rida två pass imorgon, ett på förmiddagen klockan tolv och ett på eftermiddagen kvart i fyra, och jag märkte ikväll att jag inte orkar alls lika mycket som jag brukar, antagligen beroende på förkylningen. Kanske dags att sova nu så jag hämtar lite krafter...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar