tisdag 30 december 2008

Önskelistan

Jag tänkte att jag fick väl göra något åt min utmaning så jag fudnerade på att börja göra något åt min önskelista.
Jag tittade på några remontträns (det är en tränstyp som inte är speciellt populär och därför är utbudet inte så stort), men tyckte antingen att de hade för dålig läderkvalitet eller hade lite för mycket bling (utsmyckning) på pannbandet.
Vinterridbyxor för killar är i princip omöjligt att hitta. Jag har ett par som är jättebra, men de är inköpta i USA.
Ett nytt moderkort är lite för jobbigt för då jag måste installera om hela operativsystemet också. Nån gång när jag massor med tid över...
Däremot köpte jag två skjortor skitbillig på rea och sen gick jag till Dunderdons affär i Göteborg och köpte samma byxor som jag har haft tidigare men slitit ut. För fullpris...
När det gäller dejten får jag väl ha lite mer tålamod tills nån intressant tjej dyker upp.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar