söndag 26 juli 2009

Åter till Skåne

Nu blir det uppehåll i ridningen igen för jag har åkt till Skåne för att hälsa på föräldrarna. Men det blev faktiskt ändå 4 bra träningspass med Xipo i veckan som gått. Jag får säga att det har gått riktigt bra och det är alltid roligt när man får höra av andra duktiga ryttare i stallet att vi har utvecklats mycket de senaste månaderna. Jag är hemma igen på onsdag, vilket passar bra för då åker Xipos medryttare till Island för att rida en vecka.

Idag hade jag tänkt gå på Båstad Classic Car Show, men det var kö med bilar in till Båstad. Väl inne i centrum var det helt omöjligt att hitta en parkeringsplats utom på en idrottsplats långtbortistan som de ville ha 30:- för, så jag blev så trött och åkte vidare istället. Nu är jag väl en miljöbov istället eftersom jag åkte lite sightseeing på de smala vägarna med min bil medan min far spelade klart sin golfrunda och tittade på det vackra landskapet. Det hade väl varit bättre att cykla...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar