lördag 13 augusti 2011

Övningstävling i WE

Bara för att bloggen blir pinsamt sällan uppdaterad betyder inte det att jag och Xipo inte gör saker. Nu var vi på en övningstävling i Working Equitation. Närmare bestämt var det inte en komplett tävling med alla tre delmomenten utan det ingick teknikbanna och för de som fick godkänt på det momentet så fick man prova på speed också. Jag ville prova om vi var startklara i LA för det är den klassen jag siktar på att tävla i senare i höst (att två av tävlingarna blev inställda på grund av för få deltagare är en annan historia).

Nu tycker jag att det faktiskt gick väldigt bra. Enligt min högst privata bedömning kan vi definitivt tävla på LA-nivå utan att skämmas. För att den initierade bloggläsaren ska kunna göra en egen bedömning så bjuder vi på en film från teknikmomentet. Håll till godo.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar